Den festlige, den trötte och den kära

I fredags va det fest som hette duga! Igår va jag den moderliga med Matilda och Elin. De va nice, med hemgjord thaimat i magen och glad i hågen lekte även Gubben i Hakan med Elin! ;) Han va mycket glad att se henne!



Va sjukt trött igår, får sluta med att sova sent o gå upp tidigt ^^ Är fortf trött eftersom uppgången idag också va mycket tidig ^^ sex ringde klockan och halv 7 gick jag hemifrån, gick bra o jobba iaf, förutom att vi fick plocka in en HEL PALL med torvbalar i teorirummet!
Johanna lyckades iaf bli hedersskötare på tjuren XD haha så ha fick lite mat av oss ^^




han är sköning


Idag är jag kär, för jag ska på bio, Jim Carrey-filmen hade premiär igår (?) så vi ska se den idag! :D Jenny tyckte att vi skulle se den men sen kunde hon inte, åker med Joss m.fl. ist! :) LOVE IN THE BIOMÖRKER WITH JIM CARREY!

Fanny


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååå min fina lilla tjur! hihi

2010-02-28 @ 18:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0