askul

Igår va galet, som vanligt! XD haha ^^ Jonko, Anne, Joss och jag åkte in till stan mot GK!! Såklaaart! ;) De va sjukt nice och jag betalade inte ett skit under hela kvällen då både Jonko och Anne visade sig vara skyldig mig pengar! :D Det sämpiga va att jag fick åka nattbussen hem själv xD haha


Så fin dimma va det när jag gick hemifrån, jag bara älskar när fukten förstör min hårfixning. NOT


Anne otroligt SNYGGA och goda drink som jag mojade ihop! ^^





Red idag. Fyyy, det är inte kul när det går som det gör. Rita är för svår för mig, hon petar på alla mina ömma
punkter och allt blir pannkaka. Det blir bättre för varje gång men jag hoppas verkligen att Jossan har sett nog nu XD



Alltså.. det här med att snön försvinner gillar jag inte riktigt.. hur ser världen ut just nu? :s jag mår dåligt av att se ut genom fönstret och vill aldrig någonsin gå ut! Allt är grått och det som inte är grått är snö som ser ut att vara täckt med bajs?! FY



Snart blir det dags för middag hos syster och alla som ingår där, dom är ju många nu ^^ alla kidsen och mamman o pappan. Helt trött i kroppen efter ridningen och ska jobba imorn, det blir niiice ;) säger vi

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0