alone at home

från tors-lör har det varit ff hemma hos Edenborgs! Fanny har bjudit hit Mini i torsdags (då hon inte tkr om att sova ensam) och vi hade det fett nice! :D Åt middag och kollade bl.a. i gamla skolkataloger! XD shit va folk har förändrats (och inte alls förändrats ^^)! Igår va Johan här, de va också fett nice ;) Såg på secret window och bara chillade :)

Va och red idag också på morgonen, red Rita, gick skit. Jag hade varken huvud eller kropp med mig kände jag. Kroppen kämpade mot dålig bacon (tror det är boven) och huvudet låg fortf o sov i sängen hemma! Inte ok. Bättre lycka nästa gång liksom!

Funderar fortf på om jag ska ut ikväll, sitta och snacka på nån pub nånstans, vore sjukt nice. Med Jossan, Richard o Daniel. mm, vore trevligt. Men samtidigt mår jag inte så jäättebra ^^ så vi får se!


Va ju på intervju i lördags, den gick bra som sagt och så. mån el. tis skulle han höra av sig men ingenting hördes. Jag är alltså inte vald. Lite dåligt att dom inte ens sa nånting, men det är så det är ibland! Jag grinar inte, jag antar att det inte va dags ännu, ;) maha! Inget cypernjobb ännu för mig alltså!




Nu kom mamma och pappa precis hem, ska väl försöka äta lite sen! ^^ (hoppades på thaimat men det verkar inte bli såXD)
hej svejs, tråkigt inlägg
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0