this då!

jag suger verkligen på att blogga just nu! Vilket är tråkigt eftersom det är roligt o läsa efteråt när man kommer hem och inte har allt färskt i huvet! Jag har iaf köpt skrivblock-grejs så behöver jag inte ha datan och internet varje gång :p kan man skriva lite på kvällen, har dock ännu inte blivit av men ändå.. XD haha

augusti har hittills varit mycket utgång, dricka, långa sovmornar! Ganska lite sol, dock har jag hunnit med och ligga lite timmar på flytmadrass på havet, ny grej här mellan oss girls ^^, typ bästa flugan ever?! Bättre än pokemonkort och kulor!
Vi har tänkt att man måste vara ute mycket nu när det fortfarande är högsäsong, tänk typ i oktober när det börjar bli dött här i Protaras, dumt då om man inte passat på medans det är party! :D
Jag kommer bli alkis.. -.- ...... :D Dessutom är jag och Sofis på god väg att bli vätskesystrar på riktigt, vilket är ett ganska så stort genombrott!


IMRON KOMMER JONKO OCKSÅ! hon bokade flyg och ska nu bo ovanför oss där mamma och pappa bodde! Jag funderar på om jag ska snylta mig in hos henne och bo där, så får vi massvis med tid togethaa! :D det blir kul! Har bytt till mig lediga dagar av Sandi också så vi kan gå ut o käka o grejs!



Måste säga att jag just nu är väldigt trött på jobbet och Tommy och ja.. det är inte pain, men det kändes enklare att gå till jobbet för bara några veckor sen. Han är väl stressad för att det går dåligt för restaurangen och så går hans humör ut över oss eller nått.. vet inte! Men vi tjejor är bra och kämpar på iaf! såklart! :D


jag ska nog börja dra mig, ska försöka sova tidigt idag, hihi xD sov inte särskilt mycket igår. Träffade Jaime och David som tydligen vi känner från innan och det blev ganska så sent ^^ eller tidigt beroende på hur man ser det XD


I love this life
have a great time at home foks,
see ya

Kommentarer
Postat av: Jääni

När du får spring i dina ben och jordens dragningskraft är klen. kom ihåg mig då.

2010-08-22 @ 20:18:59
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0