syndar

Jag och mamma har varit nyttiga och fina hela dagen, tyvärr så finns det cheesecake kvar från påskhelgen och B&J half baked i frysen... XD dom kommer fram ikväll, bara en liten smakbit. Jag kommer iaf inte äta nån himla cheesecake, tur för mig att jag inte tkr så mkt om sånt! :D maha!


imorn blir det powerwalking med syster och mamma. Sen städa ur köket och sedan stan med tvinsen och Jenny :) fika eller bio blire :) Kanske hinner med lite shopping imorn, jag ska vara shoppingsmart fan! :D Det vore ju ganska.. smart o va de ^^

'Behöver jag vekrligen det här... näääääe.. eller, jooo?'

Jag har varit svag nu för nya kläder på sistone. Vill ha det mesta jag pekar på ^^ men i slutändan gör det ont i plånboken XD Ska väl iaf hålla utkik efter Keeds-'vans' om ni förstår mig, hittade ett par helt fantastiska i klubbis för ett par år sen, som jag tog hem o tvättade i tvättmaskin och sedan dess använt XD Men dom är ju ganska så slitna nu.. vill förnya! :D Och sen kanske shorts, bikini, linnen och t-shirts. Sen nån 'finare' top eller klänning! :D Låter som det kan bli dyrt.. men det får vi se resultatet på imron! ;D


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0