låångfredag..!

min långfredag blir lång mest för att jag va uppe vid kvart över 6 imorse för o åka till Ågesta ;D Gick hur bra som helst o jobba och vi va sjukt snabba! Fick även finbesök i form av Sarah, som jag inte träffat sedan hon drog innan sommaren typ, skönt o se att hon lever! ;)

Hoppade nyss över till Jossan för o mata hennes mördarmaskin till kanin, den fick lite mat och friskt vatten så den överlever nog till imorn ^^


Jag ska fan börja träna, ordentligt! Typ.. sikta på en halvtimme (till att börja med!!) om dagen, och sedan se vart man hamnar, målet är ju en timme om dagen typ kanske 3-4 dagar i veckan. Ska nog satsa på o köpa en sån där stång man spänner upp i dörrkarmen, får ju feta armisar då iof.. men känns smidigt med en sån! ^^
Ska iaf börja med o kanske springa/cykla runt kvarteret och sen komma tillbaka för o köra lite snabba situps o sen andra styrke-grejs, sen göra de riktiga 'styrketräningen'. Sen är strechtingen det allra skönaste enligt mig, så den kmr finnas där! ;)



vet fan inte vad som händer mer idag, känner för o hitta på ngt men samtidigt är jag trött ^^ men ja, träna kmr jag hinna med iaf! Sticker kanske ut och hittar på ngt, det är ju trots allt fint vårväder ute! :D

Joel, Angelina och August kmr ikväll också! På lite påskmiddag! :)
Imorn får man äta påskisäggen!


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0