ja jag ska bli fisk!

Nu idag såg jag något. På ica i Skogås centrum! ^^

' GÅ dig smal! Följ Martin Lidbergs program:
- Gå ner 6 kg6 veckor - '


Jag bad pappa köpa bilagan som var 'Kropp & Hälsa' och nu är jag sjukt inne på att testa denna typ av träning - powerwalking! Jag ska snacka med mamma också, försöka få med henne på programmet! Hon vill ju gå ner och gör vi det tillsammans blir det en sjuk motivationsnivå! :D Letar just nu recept så mamma inte ska tycka att det känns så jobbigt o fixa med mat o så! (Hon är ju alltid matsmart men hon bärjar klaga på att hon alltid är den som måste komma på middag vareviga dag ;D )

Mkt fisk känns det som att det ska bli, och bulgur, men jag gillar det så det blir ju GRÄJT!


Så nu ska Fanny och mamma Gunbritt vara lite halvt mkt intensiva nu i 6 veckor framåt!

BEACH 2010 HERE I COME!


Från chefen:
- Det är rätt lungt denna vecka. Men veckan efter börjar vi med erat kök och veckan efter det blir det en del, så passa på att vila upp dig denna vecka!

Jag: Jag kommer vila som en jävel, vila och träna inför beach 2010

- Måste du påminna mig om beachen 2010? :s

Lite kul ^^


Fanny (en taggad en)

p.s. De få fina personer som läser denna blogg (jag vet att ni finns) kan ju skicka en liten motiverande hälsning, skadar aldrig med folk som är med och peppar! :D

Kommentarer
Postat av: Elajna

WOHO, HEJA, HEJA :D

2010-04-05 @ 22:56:34
URL: http://dressyrelina.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Kämpa kämpa!

2010-04-05 @ 23:19:07
URL: http://pissimugg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har vart vilsen lisa! det har gått helt åt skogen!

sjunger lite och så. lyssnar lite på parken och så...



DET GÅR BRA :D vi kan kuta runt tillsammans oxå säg bara till :D

2010-04-05 @ 23:23:53
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/
Postat av: wils

PEPPA PEPPA PEPPA! du kan ju alltid lägga upp lite trevliga tips (y)

2010-04-06 @ 12:41:57
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0