halv 8 hos dig?

programmet med Ture Sventon eller som han egentligen heter Helge Skoog, är fett nice! Jag blir nästan ledsen när jag gör nånting som gör att jag missar kvällens bästa halvtimme! XD Den semmel-älskande (stavningen? XD ) mannen är kvick i kommentarerna och jag har ju faktiskt börjat tycka det är lite kul o laga mat o skit o det är lite kul o få tips o trix. Men i dagens avsnitt sa Alexandra Pascalidou (stavningen?) något mkt uppfriskande.

'I århundrade har spisen fångat kvinnor och DÄR ska inte jag hamna!'

Och ja, 'Halv åtta hos mig' är nog ett vuxen-klassat program, men det skiter jag i! :D MAHA


Mamma och jag lagade föresten god mat nu också, och hyfsat nyttig! ;D Lax med krossade tomater som sås mixat med färska kryddor som bl.a. basilika, timjan, salt o peppar. Till det sallad och couscous :)


Jenny och jag såg föresten 'skräckfilm' förut ^^ 'Passengers'. Lite halvkonstig, liite för konstig för att bli klassad som en asbra film.. men den va helt okej. Thats the limit. ;) Lite så att dom ba 'ja, vi gör såhär, och SÅHÄÄÄR! Men ingen fattar varför :D ja. Sen så. Det fixar sig nog i slutet!'
Så det va min förklaring av filmen :)



Ha't fint nu, det ska jag ha! :D
mamman och jag hyr nog Ice Age 3 sen o glor på den!

Fanny
p.s. det va btw såkallad 'Aktiv vila' idag enligt vårat 6-veckors schema, påt igen imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0