Glennis! :D

Igår åkte jag och provred denna 4a-åriga travare då. Provridningen gick helt ok om man ser till hästens nuvarande utvecklingstillstånd (kan man skriva så? XD ) Dock bodde den hästen lite längre från bussen än jag tänkt mig och ägaren ville ha lite för mkt pengar för min smak. Så det blidde inget med den kusen :/


När vi va påväg dit så märkte vi (jag o Jonko) till våran förtjusning att han stod granne med Glenn! Jonkos förra pånihest! :D Och vi va såklart tvugna o gå o hälsa pån när vi åkte därifrån! Lilla Glennis :)


sötnäsan! :)

Jonko tog några bilder på mig och Glenn tsm men har inte fått dom ännu, så det kmr ;D Saknar faktiskt o rida honom, riiktigt kul ponny måste jag säga! :D :) Lille Glenn!


Ledig idag (vaknade av att chefen kom inklampandes med rörmokaren i vårat kök haha XD) men imorn blir det jobba på KI och sen Oslo på kvällen med Henrik. Ett småttigt äventyr i vardagen ;)


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0