dutti flikkah!

Jag och mamma har påbörjat våran 40-50 min långa powerwalk, vi har avslutat den, vägt oss (så vi vet vart vi börjar), jag gjorde faktiskt armhävningar och magträning :D och så har vi ätit frulle! Frukosten intogs ute på terassen i vårsolen! :D Liite kallt va det, men mysigt också! MAHA! :)




Ska hjälpa mamma idag o packa ner köket, vi ska ju börja riva skiten typ nästa vecka! Shit liksom, det har sett likadant ut i typ.. 50 år? Är inte säker på vilken del av huset som är 100 år! ^^ Måste fota förvandlingen sen! Det kommer bli riktigt fint tror jag, trots att mamma och pappa ratar mina förslag på allt möjligt hela tiden! XD


Nu ska jag gå och hitta på nått viktigt! :D Hej svejs,

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0