Länge sen

Hej! :)

Jag har fyllt år. Och sen jobbat denna vecka ^^ lekt lite med några. Ridit häst, i måndags var det Romeo som gällde, va mysigt! Han va dock inte som jag föreställt mig, men skoj ändå liksom ;) en riktig charmör!

Har jobbat nu i två dagar (för min egen räkning. 9 tim igår och 9 idag, Kungsbron 2), sen inget förrän v.38. Ska på intervju på Gina på måndag, som inhoppare, Anders kusin äger en av alla många affärer. Ska jobba med mamma också en tid, halvtid typ, på skolan. :) Jag har alltså lite i jobbväg framför mig. Arbetsförmedlingen ringde idag och ville träffa mig. Har fått en coach där, ;)


Fan, helt sjukt. Hur snygg är inte Taylor Lautner?! Jag typ DÖR, och.. hur LITEN är han inte?! Inte ok. Jag är typ kär i honom, mest Jacob. Har snart läst ut fjärde boken nu.. förlåt. Men den tappar sin glans lite. Kanske blir bättre när jag vet hur den slutar ^^

Fanny


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter himmla bra fäni!

jo i sista boken har dom klämt in ganska mycket men jag tycker fortfarande att den är ganska bra.

2009-09-04 @ 11:17:15
Postat av: jäni

han är inte såå liten, lika gammal som mig ju? XD

2009-09-05 @ 13:25:05
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0