sheat!

OMG, jag känner mig hemlighetsfull.. är detta ok!? nej. Jag pallar inte med mig själv ^^

Jobbade sista dagen idag med Alexandra, så den hon ersätter kommer alltså tillbaka på måndag! Det är lite synd, det va sjukt kul o jobba med henne, funkade fint! :) Men känner ju Lisa så ja, det blir nog fint! :D

Träffade Tvedsjö på vägen hem från jobbet, sjukt länge sen ju! :o Kul o träffas ba sådär ;) Får hitta på någe nån fin dag! Haha, ironiskt nog går en viss person vid namn Mattias förbi! Det är ju ganska kul faktiskt, gamla tider på riktigt!

Tack Jonko för ditt stöd XD Våran långa fina konversation igår om allt och.. en?! XD hahaha PÖSS påre!

På tal om Jonko, OLSSON har kommit på att han vill ha mig, så ska väl ut och rida honom med Johanna under nästa vecka! :D Hoppas på att dom inte 'ändrar sig'/'glömmer bort'. haha!



Förhoppningsvis filmis-kvällis med Victor ikväll.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0