äj län, watts app?!

hej fan! :)

va med Sigge idag till farbror doktorn (där fanns en Ågestaelev som blivit djursköterska, som jag praoade med för typ fem år sen ^^) och plockade bort drenaget. Ingen infektion längre menfår inte gå ut så länge han har kragen. Men det går ju fasen bra utan den, han har den utan hela tiden när vi är hemma och ser honom. Han får nog gå ut en stund imorn :) Mysigt dock när han är inne, han är så gossugen hela tiden när han inte är grumpy för att han inte får gå ut och kan hitta på ngt annat! ^^ Fast sorg i mitt hjärta när han står vid dörren och GRÅTER medans han tittar på handtaget hela tiden. Liten då..

Är alone hemma hela helgen nu, mami o papi åker till Norrköping och underhåller min bror och hans käraste family! :) Jag klarar dock inte av att sova ensam! Så idag kommer Victor hit och imorn kommer Jenny (TACONIGHT). Jobb på söndag as usual.

Måste ner o duscha nu, jag vill vara en fräsch tjej! Inte tvärtom..!

IDOL ikväll, är ett måste säger jag bara. HEJA ERIK, TOVE OCH MICHEAL JACKSSON!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0