u-n-d-e-r-b-a-r-t

Jag kan inte sluta säga till mig själv att vädret är totalt underbart! Jag bara njuter som en jävel! :D <3 och jag älskar mig själv för att jag njuter! Farar för den tid då det ska regna, antagligen blir det på tisdag, hoppas såklart inte, men risken finns ju!

Va hos Mini ju, hon bjöd på grillat och sen megagod kladdkaka. Mini sa att det va varmt och vi hällde stora hinken med vatten över henne! Hon behövde det *nicka* Efter ett tag drog vi till Mörtvik och skulle bada, det tänkte fler än vi på att vi skulle göra, så det gjorde vi inte (Inte skönt o bada i barnkiss, även om det är varmt)

Jag, Mini, Fia, Maya och Martina gick hem till mig sen och snurrade runt där ett tag, fotade lite och kollade på min fisk! ;) De verkade impade! Han visade dock inte upp sin bästa sida! ^^

Jag bara längtar till lördag då det är terrängen i KM, måste införskaffa rosa långärmad tröja som jag kan använda mig av ^^

har ju fått pengar för några dagar sen, lite arg på att jag inte får studiebidraget eftersom vi faktiskt går lika mkt i skolan som alla andra skolor, bara det att vi gjorde det snabbare än alla andra (gick på helger med stalltjänst osv.) Det suger faktiskt.

Nu kommer bild från idag och passande låt! <3




Nu bär det av mot fotbadet och ansiktsmasken! :D
Fan va man älskar livet när det får va såhär bra
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0