Tänker långsamt

Min hjärna går på lågvarv, jag vill verkligen pigga till mig till lördag, bli lite mindre snorig! Fasen. FIck veta idag vilket dressyrprogram vi ska rida. Debutantprogrammet i fälttävlan 2001. Hittar det inte på nätet, känns lite jobbigt.. ^^ Får låta Johanna plocka hem ett ex. från stallet ;)


Jag har bestämt mig för o lära mig spela gitarr, hur vet jag inte, men det kan ju inte vara så svårt! :D Eller iaf inte kunna spela några små lätta låtar. Ett lite längre mål är att kunna spela Ellis Paul - The world aint slowing down och Jason Mraz - I'm yours! Det känns inte helt omöjligt! :)

Letade upp några ackord på nätet och klinkade lite idag, ^^ jag har ju ingen aning om pappas gamla gitarr är stämd men det kommer olika toner ifrån den iaf när man sätter fingrarna olika! xD

Gjorde ett träningsprogram åt mig själv nu också idag, som jag ska sätta igång med så fort jag känner mig bättre! Antagligen ngn gång nästa vecka, vill inte sätta igång ngt nu när man bara vill bli bättre. Styrketräning är högst upp på listan, men vill cykla också, springa är najs ibland, men verkligen inte regelbundet, jag har för lite tålamod för det ^^ även fast jag vet att det är bra!


känner mig lite depp faktiskt.. det ÄR ju så logiskt.. men jag har inte en aning, inte en aning. Att jag tänker på det precis just nu.



Fanny

Kommentarer
Postat av: Denice

Bravo Fäni. :D Vi kan träna tillsammans sen.

2009-05-27 @ 22:15:39
URL: http://denicesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0