REBUILDING

Fixar och pillar lite med bloggen, snart kommer också en ny liten header, mkt liv man har :D men det är lite kul när man vet hur det fungerar lite granna :)

Sitter med mamma framför tvn, har ätit en suupergod middag! Pasta Carbonara och min asgoda och bra blandade sallad innehållande bl.a. majs och feta. Nu vet ni hur ni charmar mig ;) mahaha!

Snart är det fan House också :)


Imorn ska jag till Berga faktiskt och fota Jenny när hon ska rida, det blir kul! Hon ska förhoppningsvis rida Fanny! (eftersom det antagligen bilr sista ggn på henne så är det speciellt) Kan berätta mer om Fanny senare, vill inte hamna i ngt slags bad mood here! On mine and mammas special evening!

Sen ska jag hem tror jag, kanske hoppa in till stan och köpa mat till min mal, annars får han leva på alg-tabletter ett tag till XD Han åt sin sista frysmat igår.


Matilda och Lina va här och lekte, vi va ute och gick osv. lite allt möjligt, åt lunch o så :) Nu är det fika på G så nu måste jag lägga på! Ha det fint alla, jag hör av mig imorn, då med ett nytt bloggutseende!

En liten låt att njuta av, älskar den <3
Från en film innehållande skådespelare som JIM CARREY såklart!


Fanny

Kommentarer
Postat av: jenny

fanny, fanny, jim carrey, låten <3<3

2009-05-19 @ 20:59:07
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0