MÖSSPÅTAGNING

Idag va det mösspåtagning som en jävel, vi sjöng en ful sång, eller rättare sagt Lave och BINI sjöng och alla andra mumlade knappt hörbart! :D

Mössorna åkte på och Lina åt ett wienergum och sen åt vi majs och kycklinggratäng, det egentligen enda goda på riktigt på Berga som man ätit och kommer att sakna ^^, näe, egentligen är det inge vidare fel på Bergas skolmat, men man måste ju säga nånting.

BIlder från mössans påtagning får ni sen, när jag är hemma. :)

Nu sitter jag med Läni och väntar på att Jennys lektion ska ta slut och vi kan åka till stallet, jag ska rida häst och hoppas på Britta såklart, har fan inte dressyrat på henne på hundratolv år, vore kul o få prova lite, dom förändras ju ofta lite.
KM kommer bli kul :D Jag ser fram emot!

För er som undrar vad som hände med Figge så vet jag inte heller det riktigt, en av ungarna i familjen tog med honom till en praktikplats sen har han blivit kvar där för att tydligen bli uppfostrad? Ingen aning, hur det blir med honom och mig vet jag inte. Hade sett fram emot en tid med honom, men vi får se då helt enkelt.


Efter idag kommer jag ha ångest, och efter imorn, och efter i övermorgon.. S-T-U-D-E-N-T-E-N liksom, fan va galet, men just nu mår jag och min själ prima och och tror att jag ska till skolan som vanligt på torsdag, man fattar inte riktigt ^^

Nu avslutar jag innan jag börjar prata om ngt annat oväsäntligt, ha det fint!
Fanny

Kommentarer
Postat av: Denice

WIll miss you alot

2009-05-11 @ 13:59:55
URL: http://denicesvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, jag kommer sakna er, och fan, ni va inte DÄR IDAG! Hatar er för det! Hoppas på o träffa dig och Linda imorn på Menhammar!

2009-05-11 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0