Jobb och konfirmation

Jobbade nu på morgonen!

Sov hemma hos Jenny.
Jenny vaknar alltid först när klockan ringer, vilket hon också gjorde denna morgon, snoozade den en gång, tittade sedan på klockan och

'FANNY VAKNA!'
*jag sätter mig upp fort som en jävel och hoppar ur sängen och börjar klä på mig*
'VARFÖR är klockan FEM I SJU?!?!?' *jenny örnar iväg på toa*

Jag står klar när hon typ ens hunnit kissa klart och sen gick vi. ^^ fick sjuts av Tomas och kom drygt 20 min sent till jobbet! Men fasen alltså vilken fart vi fick!

Vi blev klara astidigt för ponnysarna går ute nu, så det va nice. :) + att Jan hade fodrat för dom skulle ut med uteritten skittidigt också!

Men nu ska jag hoppa in i duschen för o sen hoppa hem till Mini som har kalas för hon har konfirmerat sig! GRATTIIS! (eller vad man säger) :D

Bild från igår, Britta och jag <3



PÖSS
Fanny

Kommentarer
Postat av: mini

tack så mkt.(:

2009-05-31 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0