Hopp hopp på terrängbanan!

Skoj som FAN! :D

Ledsen alla fans att jag inte skrev igår, desto roligare idag!

Hoppade Britta på terrängbanan och de va så jävla kul! Hon är så fin och så duktig! Jenny fotade men hennes sladd är borta så vi får inte in som just nu, ni som vill kan få donera lite ;) hehe :D

Hon va iaf fett fin blev lite knas här och där men hon va duktig och jag ser fram emot kmet som är den 31, dressyr och hoppning då, det som jag hakar upp mig på är att jag kommer glömma vägen i hoppningen XD

Igår, va gjorde jag då. Va i skolan och hade en lektion VG i mikrobiologi och genetik! :D Så jävla glad för det! Sista betygen innan the Student liksom, iväg sen till stallet med Jenny och hängde där till typ sex och sen hem till Så ska det låta och chilla, asnajs :)
Fasen, såg första halvtimmen av I am legend, fy fan på den filmen, men nu har jag iaf sett den och är nöjd för det XD haha


Imorn ska jag städa som ett litet barn så mitt rum blir fint och vackert till sen, mina fishes ska få rent hus och nya växter, morbror är ju ffs fiskexpert, måste ju försöka impa lite ! ;)

Nu blir det hej då och film tills vi somnar hemma hos Jenny :D Åt godaste grillade kycklingen efter hemkomst!

Nice-aktig låt som fan! :D <3


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0