Hejja Mojje

Jag och Jenny såg just på Linas kvällsbok och efter det ploppade reprisen på Så ska det låta upp, och fram kom Fannys tanke på att Mojje skulle va med i gårdagens avsnitt, fan va grym han är! Älska Mojje :D <3



Han är min Svenska förebild! Cool som en jävel.


Igår red jag och Jenny i hennes grupp, jag red ist för Karla och fick hesten Vera  :D:D Äntligen liksom! Hon va helt fackad i högersidan som man kunde tänka sig, men det va hur mysigt som helst ändå, vi red ut och Jenny red Ägrim, men fick inte galoppera för människan framför hade inga ben som kunde driva ^^ XD

Kom hem typ vid 8 och då va syrran, sambo och Matilda hemma hos oss och åt nygrillat, vi åt med dom :) Mums! Tsatsiki till det, han är alltid uppskattad ;) Hoppas ni fatta grejen

Nu ska vi ut och sola igen som vi gjorde i morse, BLI BRUNA SOM SMÅ FAN!

PUSS o HEJ
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0