galen skiva och terrängträning

Skivan igår va SJUKT kul! :D Jag tog mitt lilla Duracell-batteri till kompis och kom dit, Cafe Umbra om jag inte minnsa fel, ca halv tolv. Dansgolvet var dött. Vad gör Fanny och Duracell-Jonko då? Jo, vi kör vårt race, dansar satan och en efter en flockas folk runtom på dansgolvet. Yes, bara för att vi fick igång hela stället! ;D

En effarenhet man kan leva med ;)


Jonko träffade massa hon kände för hundra år sen och hon verkade glad över det, och jag med dom träffade massa nya! Vi gick hem kanske vid.. 2? Sov hemma hos Jonko, vi somnade till 'hur man blir av med en kille på 10 dagar'. Älska Jonkos säng! <3


Idag var det terrängträning på Ågesta, åkte dit som lovat och fotade tvinsen när dom örnade runt där! Det kommer lite bilder från dagen, men la bara in några st. Lägger in på stora datan sen. ÄLSKA när pappa har jobb-datan hemma så man slipper sitta uppe i ensamheten vid datan!

Casper



Joe och Hanna



Knut



Montana



Dock inga bidler på tvinsen, men det kommer! :D
Nu väntar en SUPERgod grillmiddag på mig, måste dra!

Fanny

Kommentarer
Postat av: Denise

Bra de fanny ;) <3

2009-05-24 @ 16:17:08
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Jonko

HAHA!!!!!!!!!! =D "DURACELL-JONKO" :P så jävla kul!!

klart vi ägde däänzflåår! ;) damn, längtar till tisdag. jag payar om varken du eller jonas kan.. ;)



min säng är skönast ;)

2009-05-24 @ 17:44:01
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/
Postat av: peytra

när får vi se dina proffsbilder? ;)

2009-05-26 @ 14:59:03
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0