FY FAN VA JAG E BRA

ja, igår.. XD sorry för en seg uppdatering! Igår efter mottagningen och alla fina presenter och allt det andra fina, så blev det krogen. Minns fan inte va stället hette hahah XD inte okej..! Det låg bredvid Donken på Hötorget, det VA rätt najs, föll iaf mig i smaken, utan att veta vad som är coolt o inte ^^ Och dessutom så va det skivor överallt ^^


Jaja, kvällen va FETT najs :D (a) Förutom att Läni saknades, och det inte blev så mycket dancing som jag trodde, men det blev utbytt till något MYCKET intressant.. (a) *fnitter*
Åkte med Johanna, Mli, Sammi påhängande Johannas ragg Tomas och Mlis Zoran och deras pal.. Alltså, vi hamnade i svedmyra? XD haha, jag och Sammi lämnade dock dessa människor vid halv sex och åkte hem till honom.

Teater på kvällen, De Tre Musketörerna, den v fan najs alltså! Fick som sagt teater-besök i julklapp av mamma och pappa, det va kul! :D snajs musik! Träffade dessutom Ida Hedis där! :o :)

Idag vaknade jag upp hemma i min säng vd typ 10, gick upp, fick tag på Denice som hade min mobil hos sig sen i onsdags! :o Min kära mobil blev återfunnen i Solna och sen åkte jag till jenny och sen stallet :) Tittade när hon red Coiette, tro mig, hon kommer säga att det gick skit, men varken jag, Sarah eller Tina höll med. Snarare tvärtom, bra kämpat iaf av Jenny som typ skrek först att hon inte skulle rida!

Skulle gått på rix fm idag också, men det blev sent och vi gick och köpte Ben&Jerrys ist och glodde på Bridget Jones dagbok 2 :) Nu ska vi se på nån till film som jag antagligen kommer att somna till då jag är trött som en JÄVEL redan nu ^^

Söndag har jag mysiga planer på kvällen, planen är *****! Imorn lördag är det firande med Angelinas päron!

Jobb också på söndag

Nu ska jag låta Jenny blogga innan hon blir en sovande människa! :)

Puss och hej!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0