FÖRSTA CHILLDAGEN

Det är ju faktiskt första riktiga chilldagen eg. Fan va najs alltså. Det blev inget sammi igår, varför kan ju han stå för ^^ nåväl. Jag gick ut med Denice och hennes kompis emilia. Satt på nivå och mös lite. (: snackade mm allt. Idag va jag på babyrytmik :p matilda jag och lina gick dit och klappade händerna och jag vet inte allt vad vi gjorde. Matilda tyckte de va jättekul! :D åt middag hemma hos lina, köttbullar och hemgjort mos (: fick sjuts till stallet och red britta, gick riktigt bra efter att hon slappnat av.. Men jag är taggad på km! :D nu är sitter jag framför tvn och ser på ballar av stål ;-) ha det så fint! Fanny

Kommentarer
Postat av: Denice

I trust you fannybanny<3

2009-05-18 @ 23:41:07
URL: http://denicesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0