Förkyld som en jävel, ska köpa fiskmat

Hej!

Alla

Jag måste bara säga att Läni själv kan vara en FULL TUPP, som kommenterar så fint! :D<3

Jo, jag är förkyld, skulle sprungit iväg på en grej på ett ställe som heter Spinalis i morse, jag va ontig i halsen osv så jag sket i det. Där skulle jag blivit intervjuad om mitt liv levandes med ryggmärgsbråck. XD jag har inte ens det, mitt är bara besläktat med det, men dom räknade mig som det (spännande) och ville ha med mig i det. ^^

Jag väntar på att Lina ska komma hit med Matilda så vi kan åka till stan med det snabba tåget och köpa fiskmat till min mal (äntligen) och äta lunch där!

Sen vill jag hem och sola, det ska bli helt underbart! <3 :D Hoppas att värmen och solen sitter kvar på himmelen när jag kommer hem!

Kanske hör av mig senare
bye bye
Fanny

Kommentarer
Postat av: Denice

Hoppas jag med att den gör Fäni :D

2009-05-26 @ 11:56:12
URL: http://denicesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0