FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEN!

Fy fan va sjukt. Jag gick hem från tåget nyss, och förstår att inga fler dagar i skolbänken kommer att tillbringas på Berga Naturbruksskola.

Jag gick upp vid 6 på morgonen igår och duschade och makeade och ja, allt tillbehör ^^ Inte en enda nervös nerv i hela kroppen, ännu..!

Kom till Mickan vid halv 9 ca. Champangefrukost! Bilderna ska komma upp frn den snart! Så fort jag hittar KAMERAN (a) det är pappas, vet inte riktigt vart den hamnat just nu ^^ Den är hemma iaf, hoppas jag! Det va iaf världens mysigaste! Det va jag, Johanna, Mli, Mickan, Lina och Denice. Saknades då bara en, Linda, som tydligen va sjuk som en jävel och kom senare.

Sen åkte vi med Mickans päron till Berga för att bli fotograferade, det gick som det skulle och sen gick vi ner till ridhuset en sista gång, till vårat klassrum. För att där träffa Jenny (klassförest.) som skulle prata om massa, skriva i mössor och ja. Ha en sista tid! Man fattade inte riktigt då heller vad som va på g, inte jag iaf! Sen gick alla upp till maskinhallen för o ta mer foton och sjunga och gå runt och skrika o gapa XD

Kul vare!
Sen lunch och sen utspring, FY FAN va nervös jag va sista 40 minuterna innan! Så Jävla nervös!

Skriver om utgången sen för nu måste ja göra mig i ordning för teater! :D Jag fick av madre o padre o gå på teater idag när jag fyllde år, eller julklapp va de kanske!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0