BAD NEOWS(news-nose)

Har lite bad news

alltst.. jag är typ sjukt. Det har kommit smygande så att säga.. eller jag va förkyld förut, för några veckor sen, sen blev det bättre, småförkyld hela tiden liksom, jag körde på som vanligt hela tiden. och VIPS nu när jag lugnar ner mig igen så kommer det tillbaka.

Hemma hos Jonko
*klockan ringer.. Jonko snoozar den*
*båda ligger och drar sig*
*Jonko vänder sig mot Fanny*
*några sekunder går*
Jonko: Varför sover du som en fisk?!


haha, jag kunde verkligen inte andas genom näsan. Orkar inte att vara täppt, min nässpray är min bästa vän just nu, utan tvekan!


Ponnysläpp, det är ponnysläpp på Ågesta. Detta betyder att ponnyerna får komma ut i sommarhagen och mysa och äta gräs hela tiden förutom när de går lektion. Om Jenny kommer hem från Rättvik i tid så åker jag också dit, men mest troligt inte. Jag har ont i huvet, snorg och trött.. Ledsen omjag måste svika dig Jenny och våra görangt-planer..! Vi får se senare! :)
Fan, man vill inte missa släppet!

Det var min lömska plan att under hela dagen idag ligga och steka på terassen, men icke! Solen var framme i typ 20 minuter sen kommer en massa småmoln och förstör mitt stekar-liv! F-u-c-k! MUST HAVE SUNSHINE

Imorn är det ridning iaf, och tandläkaren! Juste, det är fan hjälpasysterLinaochMatildavidbåten-time också, ska vara hos Lina i handen vid typ 10. Hoppas iaf på Britta imorn, såklart! Taggad som fan inför KM i helgen! Hoppas att Jonko kan komma och hjälpa då Jenny kanske inte är där för hon ska jobba på Berga. Jag kommer nervösa ihjäl mig. Jag och mina otränade tävlingsnerver!

Nu är nog mina bad news slut, ska nog sätta på en film och chilla. Tråkigt o va sjuk och ha nästan helbra väder.

Fanny

Kommentarer
Postat av: Denice

Ursäkta gumman. Nu fick du ett eget inlägg. *;)

2009-05-24 @ 13:55:21
URL: http://denicesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0