Stukad fot och nya tallrikar

I måndags när jag och Jenny skulle ut och fota, så började det bra, det blev fina bilder och ja, vi ville utöka. Vi ville hoppa från ett berg, eller en.. bergsknalle? ja, det va typ 1,5 meter ner till lerigt underlag. Hoppade en gång. Hoppade en gång till.

- Vågar jag hoppa en gång till? :o ^^
- Jaa, du har inte gjort illa dig ännu. Hoppa en gång till, tredje ggn gillt på en bra bild!

*laddaladdaladda*
*hooopp*
*posa*
*landa*

- aaaaaaj! NU gjorde jag illa mig!

Världens fulaste fot från början, nu är den ännu fulare XD
Detta är dagens utseende



Va och kollade på hoppkursen på Ågesta med Jenny. Vi fotade såklart! :D Visar några här :)



  
 


Sista är lite suddig, men det är Ritas specialare! ;)


Va o handlade i Gustavsberg med syrran, Matilda och mamma. Köpte skålar, glas, muggar och tallrikar. Detta är muggarna! :D Helt underbara ju, HATTIFNATTAR! Ja, nu känns det bra, det känns vuxet o köpa tallrikar! :)



Nu ska jag sätta foten i högläge så allt det tjocka försvinner lite ^^
*kolla på Bert* <3
Tjohej leverpastej

Fanny

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

Skitsnygga hästar! :D

2009-06-22 @ 11:55:00
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0