Studentens dagar

Alla tar studenten hela tiden, jag har fasen redan gjort det, grym jag är!

Jonko och Jossan tar studenten idag! Jag ska med Jenny och kolla på Jonkos utspring och sen dra på hennes mottagning, sen hem och sen Jossans mottagning! :) Det blir kul!
HEJA ER!


Jag och Jenny skulle varit likadana idag, med turkosklänning och svarta leggings, men vi kom på att vi itne skulle hinna hem o hämta min klänning som är hemma ^^ Så vi fick förbli olika! ;) Jenny berättade också igår att finaste Fanny ska få LEVA! Hon behöver inte lämna ett stort tomrum efter sig, ännu iaf! Ett år till säger Leffe att hon ska få leva! Åh, minnena med henne alltså, helt sjukt vad kul det varit! :D Lärt mig massvis! <3<3



Imorn blir det förhoppningsvis KM terrängen, om det inte regnar ÄRKE-mkt mer så dom bestämmer om det blir eller inte.. skulle ju suga om det inte blev. Är ju taggad som en jävel! Britta också! :o


Såg på Da Vinci-koden igår, såg ju Änglar och Demoner nu i veckan så måste ju se första också då, den va nice, men inte lika spännande på samma sätt som Ä&D. Men jag gillade den, trots att det är en gud-film :P


Jag och mamma är ensammma hemma ikväll, så nice, älskar det! Det blir myyys! :))

Nu ska jag gå och sminka mig, snart bär det av till stan :)
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0