Sista ridningen för terminen

Åååh! Glad jag va efter den lektionen! :D Fick rida Vera för första ggn, om inte uteritten räknas. Jag vet hur moje hon kan vara och tänkte att nu ska jag fan inte moja till det! Första 40 minuterna gick sjukt bra, jag är SÅ nöjd! :D Jag trodde aldrig att det skulle gå så bra! Hon va inte världens finaste och stadigaste, men hon va så sjukt imponerande fin! Dock när vi haft några minuters skrittpaus, typ 20 min kvar, så blev hon den som man nästanalltid ser henne på lektion. Fan alltså, Sarah sa 'Skit i sista femton minuterna! Resten tyckte jag va jättebra!' :D

Skitbra slut för terminen och sista med Sarah. Hoppas bara att vi får minst någon likasinnad ridlärare i utbyte!

Stannade i stallet med Jenny igår och fotade lite när min ponnygrupp hoppade, sen fikade vi! :)


I eftermiddag ska jagpå Amandas mottagning, ska packa inför imorn också när jag åker till Värmland med Jossan för o fira Annefrid! :)


ser på Me, Myself and Irene nu också, sjukaste braiga filmen! <3
SEE YA!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0