mysigt sängsällskap!

Vaknade, hade ställt klockan på halv 9, får inte lata till sig nu när man eg inte har ngt liv! Hör kattluckan öppnas och in kommer den lille röda faran, Fransen kom och la sig i min säng, blöt och härlig! Men jag blir bara glad, han hänger ute hela tiden nu så finns knappt nån tid för honom att ligga inne. Nu gjorde han det :) MYYS

Red Juvir igår XD Gick faktiskt ganska bra! Och det va fett kul! Jenny o Mini va där och fotade och pappa filmade alla, vi skulle glo efteråt på terorin. Sista ggn för mig i den ponnygruppen. Iaf med Sarah som ridlärare, jag tkr det är tråkigt som fan! Har ändå ridit såhär i typ två år nu! :o Jag hoppas bara att gruppen får vara kvar och vi får en grym ridlärare!

*Nu dog Mofasa i Lejonkungen* Tittar på den, den filmen är verkligen hemsk alltså!
'Gå! Gå din väg, och kom aldrig tillbaka!
'Döda honom.'


'ååh, här går allt i svart.'
'han är snarare gulbrun!'
'näääe, han e deppad!

Bilder från igår







Tränade igår också, innan frukost! :D Jag har faktiskt träningsvärk! XD Det känns bra, när jag skulle sova igår va jag sådär trött och skön i kroppen som man bara är när man ansträngt den!

Ska handla presenter idag med mamma, det regnar som fan.
Jag hoppas KM blir av, ska tydligen regna fredag, lördag!

Fanny

Kommentarer
Postat av: Mini

Mustafa

gapgarv

2009-06-02 @ 21:42:44
Postat av: Fanny

HAHAHAH det av så SJUKT kuL! hahaha xD Maya in our hearts!

2009-06-03 @ 19:23:05
Postat av: Maya

MUSTAFA! xD

2009-06-05 @ 08:26:44
URL: http://fruktmos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0