Midsommar på Backa

Grattis Fanny, du har just nu 1300:- på ditt konto. Utan att du visste om det så har du antagligen fått studiebidraget!

Nu så finns det dock ca 1000 kr på kontot, jag shoppade lite i Farsta idag då jag gjort den fina upptäckten. Det blidde ett.. 'linne' och ett brottarlinne och sen en bikiniöverdel som jag trånat lite efter :) känns mycket bra!


Idag om en stund bär det av till Backa, där jag traditionsenligt firar midsommar med massa vänner till familjen, med undantag för förra året då jag var på Gotland med min käre bror och hans flickvän med tillhörande. Jag har hört att det typ bara ska regna nu under dessa midsommar-dagar. Jag är inte det minsta överraskad över detta besked, jag packar kläder efter väder, så brukar det alltid finnas en massa partytält där och sen har vi ju tre stugor att leva i. Kärlek på Backa <3 :) Jag hoppas jag får övningsköra dit, det ligger i Södertälje, det betyder att jag får öva på motorväg! Det vore bra. Min fot mår bättre, bara ont i vissa vinklar men går ganska bra o gå ^^, så jag ska försöka övertala pappa.

Jag ska hjälpa mamma som fixar mat till oss för kommande dagar.
Beräknad hemkomst - Lördag eftermiddag.
Beräknat antal blogg-inlägg - Noll

Ska ner o packa det sista så alla (mamma o pappa) inte klagar på mig att jag blir sist eller någe.. pappa kmr väl hem snart, så då åker vi väl.

Några bilder från min och Jennys middag i lördags kmr upp när jag orkar ladda över dom från mobben ^^ Den middagen som alla dissade, förutom Johanna och Mini. Vi hade SJUKT kul :D


Hoppas ni får en mysig midsommar, för det får jag! :D
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0