Long time ago

ja nu va det ju några dagar sen, jag kom hem från Backa i lördags, orkade inte blogga då. ^^

Hängde med bror+flickvän+son och sen syster+sambo+dotter. :)  - Orkade inte blogga. ^^


Midsommar va nice, försöker lägga upp lite bilder på faceb. vilket är ett väldigt tråkigt göra.. men skönt när det väl är gjort ;) roligt o visa alla också! Matilda invigde sin sandlåda som pappa (hennes morfar) byggt åt henne!

 
August och Matilda klappar på kusin :)



Midsommar va nice, på Backa va vi som vi brukar och det va 5-kamp ;) där mitt lag va 3a, placerad såklart ;)

Lite bilder från midsommar kan ni ju se på min faceb. men här är några ^^







Det blir nog inte ett så långt inlägg idag heller, för jag har inget i huvet att skriva om, så det blir bara pladder = tråkigt o läsa om för dig ändå. ^^


Ser på Godzilla, kan inte sitta ute för jag kliar på hela kroppen (fråga inte varför för jag vet inte), blir värre om jag är ute i värme. Det är ju typiskt när man vill ligga ute och sola eller på annat vis njuta av sommaren! 

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0