KM gick dåligt, men va KUL

Ja, bloggade inte igår, jag suger. -.- men men!

Nu kmr iaf!

KM terräng igår ju! Hon va fin på uppvärmningen och allt sånt, la la la kmr iväg ur startfållan.. lalala, AH! Nånting i skogen! *resa sig* *resa sig* *smacksmacksparkspark* *sekunder går* *resa sig* *smacksmack*

Efter några om och men kom vi över första hindret, lilla trädet längre fram som inte är hinder va skumt tyckte Britta så det hoppar vi konstigt över, Fanny hamnar framför sadeln, hoppar av för hon itne kmr tillbaka, rider vidare, Britta skyggar för nånting i skogen, Fanny trillar av. Hoppar upp, skriker och frågar om jag får fortsätta, *inget svar* Rider vidare och Britta är klockren hela tiden. Ett stopp på stocken innan upphopp och massvis med tidsfel. Men kul som helvete va det! :D Det va så surt alltså, vafan skulle jag trilla av för?!?!? matt..

Jag som låg rättså bra till från hopp o dressyr liksom! Fasen! Men jag är glad över Britta och mig själv för vi va faktiskt duktiga! :D
Lägger in bilder som Jenny (jjennystarfighter.blogg.se) fotat!







Nu ska jag städa, spinalistjejen kmr ju imorn.. matt på det! XD
PÖSS

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0