Blogglovin' yes, men där finns inte jag

Jag har inte bloggat på tolv år och tretusen månader, synd. Jag har lekt. :p Kom hem från Rättvik i lördags, satt på en tusen år lång buss men det gick bra, jag läste Twilight på vägen. Jag vet, jag har blivit frälst. inte ok. Kär i Edward (OBS OBS OBS, tro inte att jag blivit besatt i den där Pattinson nu, för det är inte sant., bara för att klargöra det så alla vet :) )

Rättvik va asmysigt! Vi har chillat, varit på 80-årskalas, vart i Mora, och solat o shoppat!

 


Bad hair day - mössan har vi letat efter i tusen och åter tusen år! :D Och nu har vi hittat dem! Jag älskar min hatt förihelvete!

När jag kom hem i lördags åkte jag till Norrtälje där Jonko höll hus och passade Lindas hus. Jonko har sin pålle där på bete och nu va hon ensam hemma och ville ha sällskap. :) Fotade henne och Anton-fjanton!

 


Åkte hem på söndagen och då var det dags för ett till kalas, Anders fyllde 29. Av mig fick han 'Presentkort' på alla djuraffärer i hela Sthlm, 200 kr ;) han ska köpa fiskis!

Igår va det menat att jag, Jenny och Mini skulle skrapa ihop vänner för att gå och bada, men alla är tråkiga som JÄVLAR, inklusive Jenny som skulle tvätta kläder ^^

Men jag och Mini badade, Sweicherbadet blev det, asmysigt! :D


Idag är planerna Ågesta och se om dom gjort ngt med stallet, har ju hört lite färska rykten om ridhuset ;) Och såklart badning på terrängbanan! :D <3

Lyssnar på massor med Micheal Jackson, till minne av verkligen, en legend som inte kommer att glömmas! Man kan bara tycka om hans musik, vad han gjorde på sin fritid (Nuppade med barn och knarkade) vet inte jag, och jag lyssnar inte på det ;)

En video på Anne från midsommar, glada soliga midsommar



Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0