skrapa skrapa, slipa slipa, köpa feesk

Jag gick upp, tidigt som en JÄVEL, (06.45) trött som en pinne. Men gick upp utan att snooza en enda gång! Jag gick upp, bredde matt en tomat&timjan-macka med smör och la på skinka, och mjölk, tog motvilligt en tugga (hur god mackan än är så är frukost jävligt äckligt just nu). Ställde frullen på handfatet och gick in i duschen, duschade, fick svar från SysterLina att det blir inget Norrköping och Kolmården idag, det regnade som om gud aldrig kissat förr.

så vi skulle köpa fisk med Anders ist, lite senare, använda hans 'presentkort' :) Jag hjälpte pappa o skrapa husväggen, sen slipa med slipmaskin, det va faktiskt ganska kul! :D Jag är feta byggarbetaren nu, hårding fan! Klättra upp och ner för ställningen för o hämta massa viktiga saker och utföra viktiga utföranden på väggen!

Anders och Lina och Matilda kom och hämtade mig i skogås, övningskörde upp dit (jag parkade helt själv och bra! :D) och vi åkte in till stan, till Fridhemsplan. Han köpte sex små tetror som va röda, minns inte va dom hette, dom va små och rödaktiga och va tydligen dom minsta av tetror. Söta va dom! :D kosta 26kr st ;) Sen åkte vi till Brommas feskaffär, den va SJUKT stor i fisktanke! Shit, allt fanns typ, salt-och-sötvatten feskar och MASSA olika. det fanns DVÄRGKULFISKEN! :D Den roligaste fisken i hela världshistorien. Men tydligen är dom så otroligt arga att dom typ äter upp sig själva när dom är en fisk i ett akvarium XD Sen fanns HUMLAFISK! Jag blev kär, en liiiten fesk med svarta och gula ränder! Lina sa att jag skulle önska mig när jag fyller år ;) Fina exemplar vill man ha :)

Näe va långt det blidde, nu ska jag fika jordebär med syster, lina och östen o resten

Fanny

Kommentarer
Postat av: Annelie

Darling!



Kolla min blogg, har skrivit om dig och Sara. :)



Kan du fixa en snygg sådan där uppe-grej till mig och Jack?! :)



Kramen!

2009-07-09 @ 16:59:50
URL: http://antiann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0