skrapa skrapa litet hus

Idag har jag hjälpt pappa med huset, har skrapat som små jävlar och haft fula syremaskar på oss! :D OBS! Ej sådana maskar som lever i jorden och bryter ner onedbrutet material, utan såna som skyddar än från att andas in farliga ämnen, som finns i tex färg. ;)

Måste vänta på att väggen ska torka nu, (det har regnat) så vi kan borsta av med stålborste? ^^ jag är glad att det bara är en vägg och att jag va för liten fr att hjälpa sist vi målade om typ hela huset XD haha

igår inhandlade jag två linnen :)
dom ser lite stora ut, ville ha dom så ;)
 
Det blå från H&M Divided och den beigea från Monki (:


Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!
Fanny

Kommentarer
Postat av: jäni

FANNY! jag vill ha det undre linnet XD

2009-07-07 @ 13:34:26
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0