Mamma för 1,5h

Såhär lat kan jag vara dessa dagar nu.. för det händer i-n-g-e-n-t-i-n-g

Det blir förstås vad man gör det till, det nekar jag aldrig till, me jag är ju så sjukt trött hela tiden. Jag vill få ett jobb som jag kan engagera mig i. Jag söker, såklart, men det är inte så lätt. Jag söker också medryttarhäst, som jag kan ägna lite tid åt. Har hittat några och tagit kontakt, men inget som varit fullt bra. Vill gärna ha ngt som man kan jobba på som inte är perfekt från början.


Passade Matilda idag, när syster och mamma klev i sina gummistövlar och gick ut i skogen. Vi gick på prommis en stund och Matilda somnade, vi gick tillbaka och hon sov typ tills Lina kom hem ^^ Så mycket fick jag träna på mina mamma-kunskaper idag!

Svängde förbi Farsta idag innan vi åkte till Ågesta och hämtade min cykel. Hittade en tröja på Gina som jag inhandlade med det jag hade kvar av mitt presentkort. :) Jag köpte också en keyfinder, som ska beepa när man visslar. Jag kan ju säga att det va inte enda ggn den beepade.. den funkar alldeles för bra och piper på mest hela tiden! Får se om man kan hitta nån annan form av keyfinder ^^ denna kostade trots allt bara 50 kr.

Övningskört har jag gjort idag, jag gör fasen framsteg varje gång ;) yeah! Och ja, vi handlade på willys, det som är bra med det stället är att dom har melongodisen.. <3

Alltid samma blandning i min godispåse just nu (:

Fanny

Kommentarer
Postat av: jäni

det är för att det är den perfekta blandningen, och för at den ska vara med i bilen till götet, det får du fixa kompis, i have no tme!

2009-07-23 @ 22:36:33
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/
Postat av: jäni

det är för att det är den perfekta blandningen, och för at den ska vara med i bilen till götet, det får du fixa kompis, i have no tme!

2009-07-23 @ 22:36:44
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/
Postat av: wils

åååå melongodisen i hjärtat:D:D:D

2009-07-23 @ 23:32:22
Postat av: Jonko

Jag älskar den! AH JAG ÄLSKAR BLANDNINGEN!



Och jag saknar dig också megamassa. Fattar inte att vi inte setts på typ hundra år, det svider fan i hjärtat.. Jag är hemma den 6e, om vi inte ses då ses vi den 7e. Eller nått, för jag orkar inte vänta! :D



tjyzzär

2009-07-24 @ 11:27:38
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååh jag älskar dom där melongodisarna!!

2009-07-25 @ 04:21:51
URL: http://johnni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0