Lonley night med pal

Mina päron har stuckit till Norrköping för o fixa inför dopet på söndag! Jag kommer dit med syster på söndag, Kattis måste få mat! :)

Idag va vi på Kolmården, MATILDAS FÖRSTA BESÖK DÄR. She enjoyed it actually! :D Hon tyckte det va roligast o klappa geten och se på delfinshowen (när dom inte pratade och va tråkiga, plasket va kul ^^ ) Det va dock ingen järv ute som ville synas.. det tyckte Anders va synd..

Bild från mitt förra Kolmårdenbesök

tajgärn


Nu är jag och Jenny alone at home för att ta hand om hus och mus.

Imorn köper vi växter till akvariet, kollar hur långt Ågesta har kommit och har grillmys för alla som vill på kvällen ;)

PÖSS
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0