En ganska nice dag

hej,

Idag var tanken att vara med Jenny och hundarna som hon passar just nu! :) Så blev det, dock inte så länge som tänkt kanske, men hon kom hit med dom så dom kunde bada i Drevan och sen åkte hon hem, det va mysigt!

Jag skulle nämligen i lugn och ro kolla lite jobb, har kollat en tid nu efter au pair familj! Hittills har en familj hört av sig till mig och varit intresserade! I England, det vore sjukt kul. Kanske även har ngt på Island, fåraherde typ ^^ Har haft fler jobb på G men pallar inte rabbla upp, och blir det inget blir man bara besviken, bäst o ligga lågt offentligt ;) Men fråga gärna om ni känner fört.

Matilda va här också idag, och är fortfarande, men har inte hängt med henne särskilt mycket, hon fick hälsa på Pandora och April, hon gillar dom! :D Klappa fint!


Nu ska jag dra mig, bli lite hungrig då vi antagligen kommer att grilla ngt gott idag med ;)

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0