En av många i mörkret

Ja, det va jag när jag satt där i mörkret och betraktade den allt mer snygge Radcliffe. Han blir bara snyggare och snyggare för varje Potter-film som kommer, enligt mig :) FIlmen va bra. Mer än bra. Men spänningen, dom finns i böckerna, går inte att jämföra! Spänningen lyste med sin frånvaro i filmen, vilket var tråkigt, annars var den återspeglad ganska så bra faktiskt!

En liten tripp till förhoppningsvis Göteborg med mamsen och papsen är planerad, och resten av planen är att Jenny ska följa med. Tanken är att vi skulle besöka Liseberg tsm (mamma och pappa är inte så stora fans av berg- och dalbanor! Men ja, Jenny kanske inte kan följa med, lite problem hit och dit, behöver itne gå in på detaljer.. jag skulle bara tycka att den suger som en jävel om jag skulle åka iväg själv med mami o papi. Isf tar jag cykeln och Jenny och drar iväg ngnstans själv.


Jag vill börja måla. Oljefärg på canvas, eller pappa säger att jag borde måla med akrylfärg i början.. 'det är lättare'. Jaja, kan väl inte vara så svårt tänker jag, men det är tydligen billigare med den 'lättare färgen'

Ska läsa lite nu, 'ljudet av ditt hjärta'. Mamma o pappa tittar på Morden i Midsummer, inte så ovanligt faktiskt. ;)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0