Dreambike

Igår vart vi bortbjudna hem till min sisssster! Gott var det, som alltid. Och Matilda va söt som vanligt, AHHA jag har VÄLRDENS roligaste film på henne! ^^
Men först ska måste jag bara berätta att jag drömde jättejobbigt, Matilda och jag va på Ågesta och jag fick leta efter Matilda i hela stallet vilket Linda Ekerlund av alla människor hjälpte mig med. Och så missade vi 833an, vilket var väldigt frustrerande, vi skulle precis börja gå till 742an när mamma väckte mig, så de va tur att jag inte hann gå, det hade vart jobbigt ^^

Jag måste tyvärr göra er besvikna o säga att den roligaste filmen ever, inte går att hitta.. fan. Jag ska försöka sen igen, men nu ska jag klä på mig och sen ta med mig cykeln hem till Lina! Cykla, cykla till Handen! :) Bra motion!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0