Different events

Det var ett par dagar sen jag skrev..
Jag och Jenny var iväg till Ågesta för att kolla hur långt dom kommit med bygget från förra ggn vi va där (en dryg vecka sen ) och dom har fan kommit långt! :D

Klubbis börjar försvinna, rampen och taket ovanför den är gone.
Fönstrena är utplockade och jag antar att det bara är en tidsfråga innan dom river hela.



Hela lilla ridhuset är borta, också är utestallet och hästisspiltorna, hästisrum och allt som fanns fram till skjutdörren mellan stora stallet och ut till stora ridhuset!


I lördags ringde också tvinsen och ville hitte på ngt, dom kom hit med glass o grejer och vi hade det mys här! :D Vi bakade bl.a. mitt i natten, som till slut blev brända när vi stoppat in dom igen i ugnen när den inte hade hunit värma upp sig igen. Sov mys i mamma o pappas säng och gick upp tidigt på söndagen (8.00) för det var ju DOP på g! :D

Fixade och donade till allt som skulle hända innan dopet, Lina kom och lämnade fåglar och hämtade mig och det bar av till Norrköping där vi skulle bevittna Augusts döpelse.
Jag, ärad som jag är, fick vara Augusts andre Gudmor! Inte för att jag är så gudig av mig men kanske kan lära honom ett o annat och vara en bra förebild ändå ;) Jag är egentligen hans Gudfar då Angelinas syster, Rebecka, fick vara Gudmor, så jag fick ta tag i situationen och sedan dess är jag mannen i förhållandet. ;) Vi har planer för lille August ska ni veta, allt kommer att ordna sig! :)


 
  

Mamma är det som har fotat bilderna, ursäkta därför vissa konsiga vinklar och skärpa m.m ;)
Dopet var fint, lättsamt och inte alls så stelt, jag läste en liten text som jag klarade av galant ;) Rebecka och hennes kompis sjöng, som gudar sjöng dom. Fan, jag vill också kunna sjunga som dom! Det var så fint!

Lill-prinsen somnade mitt under 'akten' och gnydde bara lite när han fick vatten på huvudet! XD Den lilla sötnosen, det blir alltmer påtagligt att han finns till och att han är min brors son. Det är klart jag hajat innan, men det börjar liksom komma till mig :)

Jag vill också ge lite uppmärksamhet till det andra hjärtegullet som finns till nu för tiden. Om några veckor fyller Matilda ett år och det är bara en tidsfråga innan hon kommer örna runt på två ben och komma bort o allt vad dom små liven kan hitta på. Jag vill bara säga att jag älskar henne otroligt mycket och jag minns när jag viskade i hennes lilla öra när hon sov i min famn på kräftfisket förra året, att jag alltid skulle finnas här för henne, det står jag fast vid! :) Det måste hon veta så fort hon förstår vad det innebär :)


Lilla Skorven (:

Jag är fett intresserad av vad hon och August har för planer med just sina liv ! :)
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0