Den dagen då solen ville skina

Idag vaknade jag och Jenny och vi spanade ut genom fönstret, sol som en jävel såg det ut att bli hela dagen! :D <3 Vi latade oss en stund och sen duschade vi, åkte till stallet och fotade :) Det va sjukt mysigt, vi upptäckte också att det kommit två nya trotjänare till flocken. Ett sto, typ c-ponny, som tydligen heter Buddah (stackarn)! Och sedan en liten russvalack. (: Skitsöt!

Lite från idag


  



Ja, mycket hästar är det, jag bara önskar faktiskt att jag fick jobba med dom, det är det jag är mest inne på just nu, arbeta med djur. Och förhoppningsvis så fungerar mitt blivande. okej, jag säger det.

Jag har en kompis som har en kompis ( ^^ ) som har jobbat på Island, och denna människa mejlade dessa människor för min skull för att se om de behöver någon hjälp med sin fårfarm! Och det ville dom, för på hösten samlar de nämligen ihop sina får för att titta till dom osv. vad vet jag. Och till detta ville de ha hjälp från mig! Jag skulle isf ridandes på islandshäst fösa valla får. Detta lät så sjukt kul! Det är inte särskilt mycket pengar inblandat men jag känner mig ändå ganska villig att åka! Detta har gått ganska långt och jag har god kontakt med familjen, jag måste bara förstå vartifrån jag ska få mina pengar till flygbiljetten. Det ordnar sig alltid.

Jag sitter och tittar på AFV, alltid nånting som är så SJUKT kul så man garvar som en jävel! :D Man kan bara älska det helt enkelt!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0