Dags för Ågesta

Det är idag dags för lite hagmys! :D Jenny passar hundarna och tar med sig dom, jag steker pannkakor och sen så bär det av! Med kameran i högsta hugg!

Ska nog skriva in mig i arbetsförmedlingen, så dom kan hjälpa mig o skriva in mig i den Islänska arbetsförmed.! Ser fram emot!

Saknar o rida så sjukt mkt, det va så länge sen! Vet inte om jag kan rida med min fot ännu heller, fan, hela sommaren är typ pajad XD jag kan bara gå framåt utan o dö. Jag va på vårdcentralen och kollade om det fanns ngt o göra eller om man bara skulle vänta, hon sa ngt om avslitna muskelband osv. och sa att vi skulle röntga. Så på måndag ska jag göra det. Så vi får se ;)

Nu ska jag börja steka pannkakor!
Fanny

Kommentarer
Postat av: Jonko

Isländska arbetsförmedlingen? :O Döljer du något för mig?

Din tandborste ville stanna hos mig btw =) Jag är mkt snällare mot den ;)



Tjyzz

2009-07-05 @ 12:14:06
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/
Postat av: Isabelle bodmark

skicka bilder om du får några bra på k :)

2009-07-05 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0