Dagens

Jag har just avklarat dagens träningspass.

Matilda kom hit med sin mamma förut idag, och vi åkte till farsta o shoppade o lite så bl.a. Berättar lite mer om det sen.

Jag tog med mig Matilda ut på promenad i vagnen, för hon skulle sova. Vi gick raskt i ca 1,5km, jag la henne ner innan jag vände tillbaka och så somnade hon nästan direkt. Hon låtsades bara vara pigg som vanligt. Så totalt gick vi ca 3km, skogsstig typ. Men som går bra o köra vagn på.

Sen kom jag tillbaka och gjorde mina:

Situps - 20x3. Varav en av omgånagrna stanna halvvägs upp och vrida höger-vänster.
Armhäv. - 20x3. På knä.
Rumplyft - 20x3. Ligger på rygg med böjda knän, lyfter upp rumpan genom att spänna den och undersida lår, och så långsamtner igen.

Helkroppsstreching.
+ 3km rask promenad.

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0