vilket är drygast?

När man får bekräftat att han ska jobba en dag, man går upp, trött som en STEN, sminkar sig och får inte till någonting bra! Cyklar upp till tåget i Skogås i snöyran (vilket iof är rätt mysigt), tåget är några minuter sent, och preciiis när man står med halva benet innanför och ska kliva på tåget så ringer chiiifen och säger att

'Beställningen är sen, han sitter fast i snön och kommer vara i stan tidigast klockan 10, åk hem och vänta på att jag ringer.'

-.-
Är det då bättre att vetat att man varit ledig och kunnat chilla med detsamma och haft sovmorgon, eller få höra det såhär och kunna åka hem direkt när man känner att det är ens högsta önskan? - Svårt val faktiskt.


Nåväl, sitter och väntar på att Henrik ska ringa och säga när jag ska komma, August, bror och Angelina är här! :) Sötbebin vad stor han har blivit! :D Hur fin som helst! Fast nu sover han. XD

Han kryper och står i, ställer sig upp mot saker och ja! Han är en stor kille helt enkelt! :D

[Tänkte lägga upp en film för o visa hur duktig han är på att krypa nu, men han sover där jag förvarar sladden XD]


Ska rida ikväll, hoppas att Jossan kan göra så att Britta kan gå ponny! Jag och Mini ska ju vara med på parkadriljen på lördag! haha :D Sjukt taggade! Mini på MrBean och jag på Brittäää! hihi!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0