gla' snöda'!

Jo, nu ärdet så att i helgen har August, med mor och far varit här! Dvs min bror! och jag har lyckats få in sladden i både kameran och datorn så att överföringen av BILDER kan ske! ^^



Lill-August som är glad i hagen! :D Sötnöten har blivit så stor, och kryper och håller på! Skitroligt! :D<3


Va ledig idag och åkte till Handen för o handla julklappar! Just julklappsinhandlandet gick SÅDÄR, kikade bara lite på några tänkbara, och lyckades hitta två st som ska inhandlas imorn efter jobber och innan jag och Jonko ska BOXAS på HIFs boxningsförening! FETT kul! Hittade dock en 3kvarts kappa från H&M, halva priset, så det v nice! Äntlige liksom! :p helt okej snygg! :D


Mötte upp Matilda och Lina i Handen också. Eller Lina kom till Handen till mig sen åkte vi och hämtade Matilda på dagis, vi åkte lite pulka när vi kom hem hit! Det tyckte vi va roligt.



Nu sitter jag och ser på 'Jag ska bli stjärna', vilket jag kan bli ganska så irriterad på, men det är antagligen därför jag sitter och ser det, så jag kan kommentera o grejer! XD haha

Killen som spelar tennis med sin pappa är det fan synd om, pappan är helt störd och pressar honom så sjukt hårt! Förra veckan skulle han tävla, killen han skulle tävla emot hade försovit sig, så ist för o sitta o vänta så åkte dom och tränade i typ 2 timmar. Åkte sedan till tävlingen som drog ut på tiden så dom spelade i typ två timmar till. Sedan efteråt så åker dom och tränar YTTERLIGARE 2 timmar. Jag blir helt störd på hur pappan tänker. Ungen har nu tennisarmbåge!


Fanny

Kommentarer
Postat av: Jäni

Jävlar i mamma! (citerar flr den osnabbtänkte ida i emil i lönneberga när emil lär henne att svära)De va ingen liten en det :D STOR killee! :D

2009-12-20 @ 20:54:21
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0