Tankeproblem och bloggproblem

Jobbandet idad gick najs! Blev klara tidigt som fan så vi gick runt och gjorde småsaker :) sen övningskörde jag hem mina vänner och mig själv!

Jag kom på en sak såhär ca 3-3,5 veckor kvar till studenten att idag skulle jag kunna chilla HELA dagen, typ sitta och löka The sims 2 eller nått annat helt meningslöst, men jag känner inte för det. Jag känner itne för o se film, inte se på tv.. Jag har tom provat o ligga i solen ute för o få lite färg. Men kallt som fan va det och in gick jag!
Men kan dom här osugenheterna ha ngt o göra med att jag blir en stor tjej inom en snar framtid och att jag växer ur det.. isf är det tråkigt. Det är min första känsla om det liksom.. fan, vad ska jag med livet till om man inte kan få gå runt och njuta av meningslösa göror som ha filmmaraton en hel dag och bara äta onyttigt och sen sova gott.
Jag känner mig verkligen DÅLIG när jag gör det och får nån slags inre ågnest. jag känner bara att värdefull tid går förbi och jag vet inte vad jag ska göra av den!

Jag tror att jag är i behov av ständig uppmärksamhet just nu, om det är bra eller dåligt vet jag inte. jag orkar typ inte ens med att få sms, känner just nu att det är skönt o inte få några XD när jag i vanliga fall brukar vara helt beroende av dom ^^

på tal om sms så kommer jag in på mobil och kommer jag in på mobil så kommer jag in på MIN TRASIGA MOBIL SOM ANTAGLIEN BLIVIT TRAMPAD PÅ AV EN HÄST!
Fan, den hängde i stallet, antagligen nån liten näsvis häst som skuttat fram och rivit ner den och sen trampat i fickan där min mobil låg. Skärmen är helt fucked up! Hatar den. Får lämna in på lagning eftersom jag itne har nån drulleförsäkring!

Min blogg är fulast i världen och jag ska lägga ner lite tid på den nu känner jag ^^ jag ska göra så gott jag kan och kanske ta hjälp av nära och kära. Jag HAR en header men vet inte hur man sätter in den XD

Nu är inlägget alldeles för långt så jag avslutar nu!
BYE BYE
Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0