solig dag och mobiltelefåååninlämning

Idag ska det tydligen bli 22 grader varmt, enligt vädergubbarna. Men jag och Jenny vet inte än om det blir så eftersom vi är uppe med tuppen klockan åtta och då är värmen inte kommen ännu! XD

Men vi hoppas på sol så man kan sola och bli pepparkaka! Det är najs som fan!

Snart ska vi iväg och lämna in min kära telefon som är trasig! Usch, jag gråter nästan när jag tänker på vad som kan ha hänt med min lilla kärlek! Helt ensam i stallet va han och sen kom han i min famn och bad om hjälp för han va döende..!

(försökte lägga upp bild på min kärlek och mitt exkärlek i mobilväg, men inte fan funkade det! Ni får imagine er hur det känns för mig, vilket nerköp jag fått!)


Och juste! Jonko hade pratat med mamman till Figge/Olsson (skäcken) och nämnt mig och sagt att jag 'red honom så himla bra!' Och det är ju alltid kul o höra tänkte jag när Jonko sa det, men så ba 'aah, de vore ju bra om hon kunde rida honom när Maxine inte hinner. Hon behöver inte planera, bara komma när hon kan och vill!' Och sen kom det fram att jag skulle rida honom på provridningen, eftersom dom ska sälja honom men vill inte göra det i det skicket han är i nu. Men jag känner mig hedrad och känner att jag kommer ha mycket tid åt honom efter studenten, ett litet projekt liksom! :D Så jag kommer iaf inte göra ingenting!

En mysbild på Figge.. försöker ladda upp igen.. xD  Uppläxning av snelhest!



nåväl, bye bye nu!


Kommentarer
Postat av: Jonko

Hahaa! Jaa, det blir helt klart najs!

Det där med provridningarna var ju jag som kom att tänka på, jag har inte snackat med dom än, men jag tror att de skulle vara intresserade av det.. :P Senast det var på tal skulle jag göra det, men jag tror att du gör det bättre ;)

kyss

2009-04-27 @ 09:00:51
URL: http://jonko.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vi får se hur det går med honom och mig, det kanske blir du ändå ;)

2009-04-27 @ 15:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0