Nationella prov till slut!

Först lite från igår, jag åt middag hemma hos syrran Köttfärssås och spagetti! Yummie om mahn får göra på mitt sätt! Med Creme Freice och massor av timjan! :D


Idag har vi gjort våran essä efter förintelseveckan som varit, gick hyfsat bra kände jag men skrev nite överdrivet mkt. Lagom helt enkelt, innehållet får lärarna avgöra ^^
Sitter med Mli i datasalen och väntar på att muntlige nationella i Engelska ska börja. Jag dissade det när de flesta andra gjorde det och gör det nu ist, Mli gör det en gång till för min skull! :D

Jag märker på mig själv att jag blivit galet skolseg och faktiskt lite skoltrött. Det är inte gärna som jag använder ordet skoltrött, men det är lite sanningen. Känner att lektionerna BARA är tråkiga och man längtar bara hem. Men när man väl är hemma längtar man till skolan för att det är så lite tid kvar och man (jag iaf) vill ta vara på den tidne som är kvar. Jag kommer under sista veckan va själv i mitt 'gäng' på min kurs och ja.. det är väl inte det bästa sättet att utnyttja de sista riktiga dagarna på Berga Naturbruksgymnasium. Mina vänner och den humorn vi har tillsammans är det jag kommer sakna allra, allra mest!

Men jag slutade på Edbo, började på Berga och allt blev bättre. Jag tog verkligen ett kanske flera steg upp. Jag kan bara hoppas på att jag tar ytterligare steg upp när jag börjar jobba eller iaf nu när jag slutar gymnasiet, även fast man är orolig och ovetandes nu. Galet vad tiden gått fort!

nu ska jag avluta innan detta inlägg blir alltför långt igen ^^

Fanny

Kommentarer
Postat av: jäni

de blir bra! promise!

2009-04-26 @ 15:05:44
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0